FAQ


znak

Brak listy płac po stronie portalu klienta

Lista płac po stronie portalu klienta pojawia się dopiero zakończeniu procesu tj po odesłaniu przez klienta potwierdzeń dokonanych wypłat wynagrodzeń. Przed zakończeniem procesu klient może podejrzeć listę płac tylko i wyłącznie korzystając z linku otrzymanego w mailu dotyczącego listy płac.

Dlaczego nie widzę listy płac mimo, że proces się zakończył (klient ma więcej niż 1 firmę)?

Lista płac przypisana jest do firmy. Jeżeli klient ma firmę „A” i „B” to listę płac firmy „A” możemy znaleźć tylko logując się do firmy „A” bądź korzystając z linku właściwego dla firmy „A”.

Dlaczego link wysłany mailem mi nie działa?

Link, jak cała aplikacja, nie działa na przeglądarce Internet Explorer. Preferowane przeglądarki dla TaxOrder to: Google Chrome oraz Mozilla FireFox. W przypadku ustawionej innej domyślnej przeglądarki należy zmienić domyślną przeglądarkę (na preferowaną) bądź kliknąć prawym przyciskiem myszy na link otrzymany w mailu dotyczącym listy płac, następnie wybrać kopiuj link/hiperłącze i wkleić go do innej (preferowanej) przeglądarki (Ctrl + V).

Brak dokumentu w przeglądarce dokumentów na portalu Klienta.

W przypadku braku dokumentu na portalu klienta w zakładce [Dokumenty] à [Faktury i rachunki] (faktura została wystawiona) należy przenieść fakturę do dokumentów.

Brak możliwości edycji dokumentu z poziomu portalu klienta.

Jeżeli nie masz możliwości edycji dokumentu z poziomu portalu klienta (zakładka dokumenty)  to znaczy że dokument został już zaakceptowany (status = zaakceptowany przez klienta) i przesłany do kancelarii. W przypadku pomyłki i konieczności zmian wartości na fakturze wystaw korektę faktury.

Brak możliwości edycji faktury w Fakturowaniu.

W przypadku braku możliwości edycji faktury na portalu klienta w zakładce fakturowanie, oznacza to że faktura została przekazana do dokumentów (status = przekazano) i nie można jej edytować – można jedynie wystawić korektę do danej faktury.

Have a question? We remain at your disposal.

Benefit from the knowledge of our experts

Marki - head office
ul. Kościuszki 43, 05-270 Marki

T. (+48 22) 242 60 00
F. (+48 22) 242 60 01
biuro@sklodowscy.pl

Open:
Monday - Friday
8 a.m.- 6 p.m.

Warszawa - office
ul. Poznańska 16/4, 00-680 Warszawa

T. (+48 22) 242 61 80

Open:
Monday - Friday
9 a.m. -5 p.m.

Wołomin - office
ul. Przejazd 3/5, 05-200 Wołomin

T. (+48 22) 242 61 50

Open:
Monday - Friday
8 a.m. - 5 p.m.

 

Białystok - office
ul. Branickiego 17A, 15-085 Białystok

T. (+48 85) 733 09 70

Open:
Monday - Friday
8 a.m. - 4 p.m.