Naszym klientom umożliwiamy wynajęcie siedziby w 4 lokalizacjach:  Warszawa, Białystok, Marki i Wołomin. Poprzez Portal Klienta umożliwiamy elektroniczny obieg dokumentów. 
  
Posiadanie własnego biura, sekretariatu czy faksu wydaje się zbyt dużym i zbędnym wydatkiem przy prowadzeniu firmy? Dla nas to nie problem. Umożliwiamy wynajęcie siedziby bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów najmu. To nie tylko ograniczenie kosztów związanych z czynszem i mediami za lokal. Nie trzeba również zatrudniać dodatkowych pracowników do obsługi biura. Nasi klienci mają także możliwość skorzystania w centrali naszej firmy w Markach z sal konferencyjnych na 4, 14 i 100 osób.

Virtual office, czyli wirtualne biuro/wirtualny adres to coraz bardziej popularne rozwiązanie szczególnie wśród małych firm oraz freelancerów, a także firm, które dopiero rozpoczynają działalność. To również idealna propozycja dla przedsiębiorców, którzy świadczą usługi u klientów bądź online i ich firma nie musi posiadać stacjonarnej siedziby.

W zależności od indywidualnych potrzeb usługa może obejmować jedynie użyczenie adresu do rejestracji firmy bądź do korespondencji (Marki, Wołomin, Warszawa lub Białystok), jak i obsługę przychodzącej korespondencji i nie tylko.

Proponujemy jeden z trzech poziomów świadczenia usług:

 Zakres Pakietu
Standardowy  
 
Efektywny     
 Premium
 użyczenie adresu do rejestracji firmy*  x  x  x
 użyczenie adresu do korespondencji  x  x  x
 odbieranie, przechowywanie korespondencji przychodzącej  x  x  x
 odbieranie przesyłek kurierskich:      
 - do formatu koperty A4 i wagi do 0,5 kg  x  x  x
 - do formatu koperty A4 i wagi do 4,5 kg    x  x
 - większych niż  format kopert A4 i wadze do 20 kg      x
 bieżące informowanie o otrzymanej korespondencji
(umieszczanie informacji na portalu klienta)
 x  x  x
 skanowanie otrzymanej korespondencji 
(umieszczanie skanu korespondencji na portalu klienta)
   x  x
moduł faktura, umożliwiający wystawianie faktur w oparciu o przeglądarkę internetową, tworzenie zestawień i rejestrów, kartoteki towarów usług i kontrahentów
   x  x
 rabat na korzystanie z małej i średniej sali konferencyjnej (do 5 osób)  20%  30%  40%
 Cennik opłat  

 Opłata rejestracyjna  239,00 zł  259,00 zł 300,00 zł
 Abonament za 12 miesięcy (płatny z góry)  1489,00 zł
 
2389,00 zł

 4049,00zł

Ceny nie zawierają podatku VAT.

Kaucja:

12 m-cy - płatne z góry
600,00 zł
 
* użyczenie adresu do rejestracji firmy (ul. Lipowa 45 w Białymstoku, ul. Poznańska 16/4 w Warszawie,
ul. Kościuszki 43 w Markach, ul. Przejazd 3/5 w Wołominie);



Poznaj ofertę

Używamy plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z naszej witryny.