Oferta pracy
Specjalista ds. sprzedaży i administracji
Poszukujemy osób na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży i administracji do naszym oddziale w Lubaniu.
Opis zadań na stanowisku:
- Przyjmowanie dokumentów księgowych i kadrowo-płacowych,
- Profesjonalna obsługa klienta (Spotkania z Klientami, kompleksowa obsługa w zakresie podpisywania umów z Klientami, przygotowanie dokumentów związanych z obsługą nowego Klienta, sporządzanie dokumentów aktualizacyjnych firm, poczęstunek),
- Wystawianie faktur oraz innych dokumentów rozliczeniowych,
- Odbieranie korespondencji/ przygotowywanie korespondencji do wysłania,
- Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego,
- Odbieranie telefonu i udzielanie informacji,
- Współpraca z innymi działami Firmy,
- Prace administracyjno-biurowe (prowadzenie rejestru kluczy od pomieszczeń biurowych, prowadzenie rejestru pobrań i zwrotu kluczy, dbałość o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywcze, czuwanie nad prawidłowa eksploatacją urządzeń biurowych, kontakt z serwisem).
Wymagania:
- Wysoka kultura osobista,
- Skrupulatność oraz bardzo dobra organizacja pracy,
- Systematyczność i konsekwencja,
- Umiejętność przyjmowania poleceń i ich realizacja,
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność, kreatywność, otwartość i umiejętność pracy w zespole,
- Odporność na stres,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office , Excel, Power Point,
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Pracę pełną wyzwań w przyjaznym środowisku,
- Udział w szkoleniach i projektach rozwojowych,
- Pełne wsparcie we wdrożeniu do obowiązków,
- Możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej, lekcji języka angielskiego,
- Atrakcyjny pakiet ZFŚS (np. paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, imprezy integracyjne, zajęcia sportowe),
- Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli :
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych”.
Mogą też Państwo wyrazić zgodę na przetwarzanie Państwa danych w przyszłych rekrutacjach wpisując następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb przyszłych rekrutacji w ciągu dwóch lat od dnia złożenia mojej oferty zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych)”.
Informujemy, że Administratorem Państwa danych jest spółka Skłodowscy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Markach przy ul. Kościuszki 43.
Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres: rekrutacja@sklodowscy.pl lub aplikowanie za pomocą formularza poniżej