Ekologiczna księgowość

Ekologiczna księgowość

CZY WIESZ, ŻE...


Mikroprzedsiębiorca (taki do 10 faktur miesięcznie) generuje w księgowości konieczność wydruku 350 stron papieru rocznie?
Faktur, wyciągów, deklaracji, rejestrów, dowodów wewnętrznych itp.

TO PRAWIE CAŁA RYZA PAPIERU!
A mówimy o małym kliencie.

KANCELARIA PRZYGOTOWAŁA CAŁKOWICIE ELEKTRONICZNY SPOSÓB PRZETWARZANIA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH!

Już nie musisz drukować faktur, które i tak otrzymałeś mailem!
Już nie musisz drukować wyciągów bankowych!
Już nie musisz drukować kopii faktur sprzedaży!
Wszystkie deklaracje, rejestry i dowody wewnętrzne również pozostaną jedynie w wersji elektronicznej.

 

JAK TO MOŻLIWE?

DLA KAŻDEGO KLIENTA UDOSTĘPNIAMY PORTAL KLIENTA.

Dajemy stały dostęp do wszystkich dokumentów .
Z łatwością dodasz fakturę kosztową.
Wystawisz fakturę sprzedażową, gdziekolwiek będziesz.
Portal sprawdzi za Ciebie białą listę.
W portalu znajdziesz mnóstwo odpowiedzi na pytania przedsiębiorcy.

 

CO WIĘCEJ???

Prawdziwy księgowy będzie dla Ciebie pracował.

Księgował… Analizował… Liczył…

… A DO TEGO JAKO PREMIĘ ZA EKOLOGIĘ KAŻDY MIKRO KLIENT DOSTANIE RABAT 86 ZŁ MIESIĘCZNIE!*

Jesteś zainteresowany? Zapraszamy do kontaktu.


*Minimalna wysokość wynagrodzenia 199 zł netto.

 

DO KOGO JEST SKIEROWANA OFERTA?

JEŻELI:

1

Prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą.

2

Transakcje dokonujesz wyłącznie w Polsce, nie posiadasz europejskiego numeru NIP.

3

Terminowe regulowanie podatków, ZUS, płatności za faktury jest twoją mocną stroną.

4

Dostarczysz dokumenty do 5 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni.

5

Nie jesteś zobowiązany do prowadzenia ewidencji obrotu magazynowego.

6

Masz do 10 faktur miesięcznie.

7

Nie zatrudniasz pracowników.

8

Lubisz mieć porządek, wszystkie dokumenty w jednym miejscu.

9

Jesteś zdecydowany na wspólne dbanie o środowisko i akceptujesz elektroniczny obieg dokumentów za pomocą Portalu klienta.


Zapraszamy oferta jest dla Ciebie.


Jeżeli nie spełniasz podanych powyżej kryteriów, a chcesz dostać premię za ekologię skontaktuj się z nami.

 

199

 


A DO TEGO PRZYGOTOWALIŚMY PAKIET USŁUG O RÓWNOWARTOŚCI 1 459 ZŁ, W RAMACH KTÓREGO:

1

Przeprowadzimy konsultacje z zakresu wyboru formy opodatkowania i wpłaty zaliczek.

2

Przygotujemy wniosek o wpis do CEIDG.

3

Zgłosimy do VAT, przygotujemy formularz VAT-R.

4

Zgłosimy do ZUS .

5

Przygotujemy pełnomocnictwa do ZUS, urzędów skarbowych, abyś już nigdy nie musiał sam chodzić do urzędów, my zrobimy to za Ciebie.

6

Udostępnimy platformę do wymiany informacji miedzy Tobą i Kancelarią.

7

Masz możliwość udziału w szkoleniu z prowadzenia jednoosobowej działalności gospodarczej

DO WYBORU 2 PAKIETY:

269 zł dla istniejących działalności gospodarczych.
349 zł dla osób chcących założyć jednoosobową działalność gospodarczą, opłata dotyczy przeprowadzenia całego procesu założenia działalności.

 

JAK NAWIĄZAĆ WSPÓŁPRACĘ Z NASZĄ KANCELARIĄ?

Zgłoś się do kancelarii (e-mail, telefon, strona internetowa).

Zgłoś się do kancelarii (e-mail, telefon, strona internetowa).

Przekaż informacje na temat Twojej działalności.

Przekaż informacje na temat Twojej działalności.

My dostosujemy zakres usług do Twoich potrzeb.

My dostosujemy zakres usług do Twoich potrzeb.

W uzgodniony sposób przekażemy Ci ofertę na nasze usługi.

W uzgodniony sposób przekażemy Ci ofertę na nasze usługi.

Po uzgodnieniu warunków współpracy przygotujemy dokumenty niezbędne do nawiązania współpracy w zakresie obsługi Twojej firmy.

Po uzgodnieniu warunków współpracy przygotujemy dokumenty niezbędne do nawiązania współpracy w zakresie obsługi Twojej firmy.

Umowę możesz podpisać w następujący sposób

Umowę możesz podpisać w następujący sposób:

W KANCELARII: Tradycyjnie w jednym z oddziałów.

KURIER:

  • Kurier dostarcza komplet dokumentów, klient podpisuje, zwraca kurierowi.
  • Odbiór wydrukowanych, podpisanych dokumentów przez kuriera.

POCZTA: Wysyłka kompletu dokumentów mailem, klient odsyła podpisane dokumenty pocztą.

Po podpisaniu dokumentów otrzymasz dostęp do Portalu klienta oraz dane kontaktowe osób przydzielonych do obsługi Twojej firmy

Po podpisaniu dokumentów otrzymasz dostęp do Portalu klienta oraz dane kontaktowe osób przydzielonych do obsługi Twojej firmy:

księgowego, który na bieżąco będzie prowadził sprawy twojej firmy,

eksperta, który pomoże w prowadzeniu biznesu.

 

check

Współpraca nawiązana
Jesteśmy do Twojej dyspozycji

 

 

Zostań naszym Klientem, a już nigdy nie będziesz sam w biznesie

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Marki - siedziba
ul. Kościuszki 43, 05-270 Marki

tel. (+48 22) 242 60 00
fax (+48 22) 242 60 01

e-mail biuro@sklodowscy.pl
biuro@sklodowscy.pl

godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek
8:00 - 18:00

Warszawa - oddział
ul. Poznańska 16/4, 00-680 Warszawa

tel. (+48 22) 242 61 80

e-mail biuro@sklodowscy.pl

godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek
8:00-16:00

Wołomin - oddział
ul. Przejazd 3/5, 05-200 Wołomin

tel. (+48 22) 242 61 50

e-mail biuro@sklodowscy.pl

godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek
8:00 - 17:00

 

Białystok - oddział
ul. Branickiego 17A, 15-085 Białystok

tel. (+48 85) 733 09 70

e-mail biuro@sklodowscy.pl

godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek
8:00 - 16:00