Jesteśmy jeszcze bliżej Ciebie


txo_interfejs_mini

Nasz drogi Kliencie, wdrożyliśmy dla Ciebie Portal Klienta - nowoczesne narzędzie internetowe, które zapewnia szybką i wygodną komunikację między nami. Dzięki Portalowi Klienta będziesz miał wrażenie, że pracujemy jedno biurko od Ciebie.

 

 

Najważniejsze korzyści z zastosowania Portalu Klienta:

  

TaxOrder - repozytorium dokumentow  

FIRMOWE DOKUMENTY ZAWSZE POD RĘKĄ

  • Wszystkie dokumenty Twojej firmy są uporządkowane, bezpieczne i zawsze dostępne dla Ciebie oraz Twojego doradcy podatkowego.
  • Możesz śledzić historię każdego dokumentu.
  • Twoi pracownicy, którym przydzielisz dostęp, mają natychmiastowy wgląd do dokumentacji pracowniczej, np.: rozliczenia PIT, paski wynagrodzeń.

 

 

   
TaxOrder - workflow zadania  

MONITORUJESZ REALIZACJĘ KAŻDEGO ZADANIA

  • Masz bezpośredni dostęp do naszych specjalistów, z którymi możesz prowadzić niezbędną komunikację oraz zlecać im zadania.
  • Zarządzasz obiegiem dokumentów zarówno wewnątrz firmy, jak również obiegiem dokumentów przekazywanych do naszej Kancelarii.
  • Przydzielasz zadania swoim pracownikom oraz monitorujesz poszczególne etapy realizacji tych zadań.

 

 

   
TaxOrder - monitoring zaksiegowanych rozrachunkow  

FINANSE POD TWOJĄ CIĄGŁĄ KONTROLĄ

  • Masz wgląd w bieżącą sytuację finansową Twojej firmy dzięki dostępowi do rozrachunków.
  • W wygodny sposób wystawiasz, edytujesz i drukujesz dokumenty sprzedażowe.
  • Faktury sprzedażowe, po Twojej akceptacji, są przesyłane w formie elektronicznej do naszej Kancelarii.

 

 

 

Kwarantanna - świadczenia chorobowe

31 March 2020
Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. (Dz. U. poz. 491) na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej ogłoszony został od dnia 20 marca 2020  do odwołania, stan...

Zaproszenie na szkolenie on-line "Tarcza Antykryzysowa: po ludzku"

31 March 2020
Zapraszamy na szkolenie on-line 03-04-2020 r. start godzina 10:00 #zostańwdomu

Tarcza Antykryzysowa - ochrona etatów

30 March 2020
Szanowni Państwo, Ogłoszona w środę „Tarcza Antykryzysowa” ma bronić przede wszystkim pracodawców, ale pośrednio - również pracowników. Właśnie...

Ekologiczna księgowość

26 March 2020
Wyprzedziliśmy rzeczywistość. Portal Klienta to świetne narzędzie do pracy z domu zarówno dla naszych Klientów jak i pracowników. Nie musisz już przywozić...

Szkolenie on-line z Prowadzenia Działalności Gospodarczej

26 March 2020
Czy można nie płacić podatków? Jak wliczyć STATEK KOSMICZNY w koszty? Skąd dostać kasę i jej nie zwracać? ...no i jak przy tym wszystkim nie zwariować?

Tarcza Antykryzysowa

25 March 2020
Szanowni Państwo,   Przed nami kolejny tydzień zmagań z pandemią tych większych i tych mniejszych. Każdy z Państwa prowadzi tę walkę na swój sposób, by obronną...

Ulga na złe długi w podatku dochodowym

18 March 2020
1 stycznia 2020 r. weszły w życie nowelizacje ustaw o podatku dochodowym od osób fizycznych i osób prawnych wprowadzające ulgę za złe długi. Nowelizacja ustaw o PIT i CIT...

Mały ZUS plus 2020

18 March 2020

Mały ZUS

18 March 2020

Koniec z deklaracjami VAT

18 March 2020
Każdy przedsiębiorca zarejestrowany do podatku od towarów i usług jest zobowiązany do wysyłania deklaracji VAT. Po spełnieniu odpowiednich kryteriów, dokument można składać...

Zostań naszym Klientem, a już nigdy nie będziesz sam w biznesie

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Marki - siedziba
ul. Kościuszki 43, 05-270 Marki

tel. (+48 22) 242 60 00
fax (+48 22) 242 60 01

e-mail biuro@sklodowscy.pl
biuro@sklodowscy.pl

godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek
8:00 - 18:00

Warszawa - oddział
ul. Poznańska 16/4, 00-680 Warszawa

tel. (+48 22) 242 61 80

e-mail biuro@sklodowscy.pl

godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek
8:00-16:00

Wołomin - oddział
ul. Przejazd 3/5, 05-200 Wołomin

tel. (+48 22) 242 61 50

e-mail biuro@sklodowscy.pl

godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek
8:00 - 17:00

 

Białystok - oddział
ul. Branickiego 17A, 15-085 Białystok

tel. (+48 85) 733 09 70

e-mail biuro@sklodowscy.pl

godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek
8:00 - 16:00