Jesteśmy jeszcze bliżej Ciebie


txo_interfejs_mini

Nasz drogi Kliencie, wdrożyliśmy dla Ciebie Portal Klienta - nowoczesne narzędzie internetowe, które zapewnia szybką i wygodną komunikację między nami. Dzięki Portalowi Klienta będziesz miał wrażenie, że pracujemy jedno biurko od Ciebie.

 

 

Najważniejsze korzyści z zastosowania Portalu Klienta:

  

TaxOrder - repozytorium dokumentow  

FIRMOWE DOKUMENTY ZAWSZE POD RĘKĄ

  • Wszystkie dokumenty Twojej firmy są uporządkowane, bezpieczne i zawsze dostępne dla Ciebie oraz Twojego doradcy podatkowego.
  • Możesz śledzić historię każdego dokumentu.
  • Twoi pracownicy, którym przydzielisz dostęp, mają natychmiastowy wgląd do dokumentacji pracowniczej, np.: rozliczenia PIT, paski wynagrodzeń.

 

 

   
TaxOrder - workflow zadania  

MONITORUJESZ REALIZACJĘ KAŻDEGO ZADANIA

  • Masz bezpośredni dostęp do naszych specjalistów, z którymi możesz prowadzić niezbędną komunikację oraz zlecać im zadania.
  • Zarządzasz obiegiem dokumentów zarówno wewnątrz firmy, jak również obiegiem dokumentów przekazywanych do naszej Kancelarii.
  • Przydzielasz zadania swoim pracownikom oraz monitorujesz poszczególne etapy realizacji tych zadań.

 

 

   
TaxOrder - monitoring zaksiegowanych rozrachunkow  

FINANSE POD TWOJĄ CIĄGŁĄ KONTROLĄ

  • Masz wgląd w bieżącą sytuację finansową Twojej firmy dzięki dostępowi do rozrachunków.
  • W wygodny sposób wystawiasz, edytujesz i drukujesz dokumenty sprzedażowe.
  • Faktury sprzedażowe, po Twojej akceptacji, są przesyłane w formie elektronicznej do naszej Kancelarii.

 

 

 

Szkolenie – Estoński CIT - Proinwestycyjne opodatkowanie spółek

24 June 2020
Termin 16 lipca, 10:00-15:00 prowadzący  - Eryk Skłodowski, Dariusz Skłodowski Tematy szkolenia: 1. Geneza powstania pomysłu i proinwestycyjny charakter...

Obieg dokumentów w firmie

10 June 2020
Szkolenie kierowane jest do przedsiębiorców którzy chcą mieć "z głowy" problemy z dokumentami w firmie.   Termin: 26-06-2020 r. 13:00-18:00 Miejsce:...

Szkolenie on-line z Prowadzenia Działalności Gospodarczej

13 May 2020
Czy można nie płacić podatków? Jak wliczyć STATEK KOSMICZNY w koszty? Skąd dostać kasę i jej nie zwracać? ...no i jak przy tym wszystkim nie zwariować?

Razem zbudujemy odporność biznesową

23 April 2020
Ostatnie tygodnie na wielu płaszczyznach upływają pod znakiem bardzo dynamicznych zmian, wywołanych działaniami rządu w celu zapobiegania rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-CoV-2....

Tarcza antykryzysowa – przydatne linki

21 April 2020

Tarcza Antykryzysowa Teksty Ustaw

21 April 2020

Artykuł dla firm zatrudniających 1-9 pracowników

20 April 2020
Dzisiaj przedstawiamy nowy instrument wsparcia dla firm oferowany przez Polski Fundusz Rozwoju   Polski Fundusz Rozwoju w ramach stworzonej przez rząd Tarczy Antykryzysowej...

Artykuł dla firm zatrudniających 10 i więcej pracowników

20 April 2020
Dzisiaj przedstawiamy nowy instrument wsparcia dla firm oferowany przez Polski Fundusz Rozwoju Polski Fundusz Rozwoju w ramach stworzonej przez rząd Tarczy Antykryzysowej uruchamia...

Życzenia Wielkanocne

10 April 2020

Komunikat dla jednoosobowych działalności gospodarczych bez pracowników oraz wspólników spółek cywilnych - aktualizacja o Tarczę 2

8 April 2020

Zostań naszym Klientem, a już nigdy nie będziesz sam w biznesie

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Marki - siedziba
ul. Kościuszki 43, 05-270 Marki

tel. (+48 22) 242 60 00
fax (+48 22) 242 60 01

e-mail biuro@sklodowscy.pl
biuro@sklodowscy.pl

godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek
8:00 - 18:00

Warszawa - oddział
ul. Poznańska 16/4, 00-680 Warszawa

tel. (+48 22) 242 61 80

e-mail biuro@sklodowscy.pl

godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek
8:00-16:00

Wołomin - oddział
ul. Przejazd 3/5, 05-200 Wołomin

tel. (+48 22) 242 61 50

e-mail biuro@sklodowscy.pl

godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek
8:00 - 17:00

 

Białystok - oddział
ul. Branickiego 17A, 15-085 Białystok

tel. (+48 85) 733 09 70

e-mail biuro@sklodowscy.pl

godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek
8:00 - 16:00