Wiedza i doświadczenie naszego zespołu pozwala nam świadczyć usługi na poziomie,
jakiego oczekują od nas nasi Klienci.

Czas to pieniądz. Wie o tym każdy przedsiębiorca, dlatego Kancelaria Podatkowa Skłodowscy oferuje kompleksową usługę usprawnienia obiegu dokumentacji w firmie Klienta.

Celem usługi jest obniżenie kosztów zarządzania administracją księgową w Państwa spółce oraz usprawnienie procesów związanych z obiegiem dokumentów. Dzięki wprowadzeniu szeregu działań pomożemy wypracować najkorzystniejszy model organizacji pracy, co spowoduje, że koszty obsługi księgowej spadną, a bezpieczeństwo prawidłowości rozliczeń księgowo - podatkowych znacznie wzrośnie. Naszym działaniem zminimalizujemy także ryzyko występowania błędów w dokumentacji księgowej. Osiągniemy to wykonując m.in. poniższe czynności:
  • dokonamy audytu dotychczasowych rozwiązań w zakresie prowadzenia księgowości i administracji księgowej,
  • zweryfikujemy poprawność i efektywność organizacji pracy pracowników zajmujących się administracją księgową,
  • stworzymy optymalny model współpracy między Państwa spółką a naszą kancelarią,
  • zautomatyzujemy procesy i polepszymy jakość informacji poprzez zastosowanie odpowiednich rozwiązań informatycznych,
  • opracujemy i wdrożymy sprawny i szybki sposób przekazywania raportów księgowych oraz informacji o należnościach podatkowych.
Końcowym efektem naszych prac jest skrócenie czasu obiegu dokumentów w Państwa firmie do niezbędnego minimum, aby zyskali Państwo dodatkowy czas, który będzie można przeznaczyć na wykonywanie innych zadań związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej.

Dostępne lokalizacje

Sprawdź gdzie załatwisz interesującą Cię sprawę

Dostępne lokalizacje

Podgląd lokalizacji

Używamy plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z naszej witryny.