FAQ


znak

• Co zrobić gdy nie pamiętasz loginu?
Jeśli nie pamiętasz swojego loginu w polu „Login lub email” możesz wpisać adres mailowy podany kancelarii. Po wpisaniu hasła zostaniesz zalogowany na portal TaxOrder.

• Co zrobić gdy nie pamiętasz hasła?
Jeśli nie pamiętasz swojego hasła kliknij w link „Kliknij tutaj” znajdujący się poniżej przycisku „Zaloguj się”. Następnie w polu „Login lub email” wpisz swój login lub adres mailowy podany wcześniej kancelarii i wciśnij przycisk „Wyślij”. Na podany adres mailowy otrzymasz emaila z instrukcją resetowania hasła oraz linkiem do strony zmiany hasła. Kliknij link „Zmień hasło” a następnie w polu „Hasło” wpisz nowe hasło dostępu do TaxOrder, a w polu „Potwierdzenie hasła” wpisz to hasło ponownie. Kliknij przycisk „Zmień hasło”. Twoje hasło zostało zmienione i możesz się już zalogować do TaxOrder używając nowego hasła. Pamiętaj o tym, że link do strony zmiany hasła jest ważny tylko 24 godziny od chwili otrzymania maila.

• Co zrobić gdy nie pamiętasz żadnych danych do logowania do TaxOrder?
Jeśli nie pamiętasz ani swojego loginu, ani adresu mailowego ani hasła wówczas musisz skontaktować się z kancelarią w celu zresetowania twoich danych dostępowych. Na podany kancelarii adres otrzymasz emaila z instrukcją resetowania hasła oraz linkiem do strony zmiany hasła. Kliknij link „Zmień hasło” a następnie w polu „Hasło” wpisz nowe hasło dostępu do TaxOrder, a w polu „Potwierdzenie hasła” wpisz to hasło ponownie. Kliknij przycisk „Zmień hasło”. Twoje hasło zostało zmienione i możesz się już zalogować do TaxOrder używając nowego hasła. Pamiętaj o tym, że link do strony zmiany hasła jest ważny tylko 24 godziny od chwili otrzymania maila.

• Co zrobić jeśli strona TaxOrder nie wyświetla się?
Jeśli po wpisaniu w przeglądarkę adresu strony do portalu TaxOrder nic się nie wyświetla może to oznaczać, że używasz niewłaściwej przeglądarki. Aplikacja TaxOrder nie działa na przeglądarce Internet Explorer. Preferowane są przeglądarki: Google Chrome oraz Mozilla FireFox. W przypadku ustawionej innej domyślnej przeglądarki należy zmienić przeglądarkę na preferowaną i ponownie wpisać adres strony portalu TaxOrder.

• Gdzie znajdę listę płac przygotowaną przez kancelarię dla pracowników mojej firmy?
Lista płac przygotowana przez kancelarię widoczna jest na portalu klienta w zakładce Informacje z kancelarii/Wewnętrzne pracownicze. Dostęp do listy płac można uzyskać również korzystając z linka otrzymanego w mailu dotyczącym listy płac.

• Dlaczego widzę listę płac tylko dla jednej firmy, a dla drugiej jeszcze jej nie ma?
Jeśli posiadasz kilka firm zatrudniających pracowników lub osoby na umowy zlecenia, to powinieneś otrzymywać maila z informacją o wystawieniu listy płac lub rachunków do umów zleceń dla każdej z tych firm osobno. Jeśli dla jednej z tych firm na portalu TaxOrder nie widzisz listy płac to upewnij się, że otrzymałeś już maila dotyczącego tej właśnie firmy i czy zalogowałeś się na portal klienta wybierając tą samą firmę.

• Dlaczego link wysłany mailem nie działa?
Link wysłany mailem, jak cała aplikacja, nie działa na przeglądarce Internet Explorer. Preferowane przeglądarki dla aplikacji TaxOrder to: Google Chrome oraz Mozilla FireFox. W przypadku ustawionej innej domyślnej przeglądarki należy zmienić domyślną przeglądarkę na preferowaną, bądź kliknąć prawym przyciskiem myszy na link otrzymany w mailu, następnie wybrać z okienka Kopiuj link/hiperłącze i wkleić go do innej (preferowanej) przeglądarki używając klawiszy (Ctrl + V).

• Dlaczego wystawiona przez mnie faktura nie jest widoczna w zakładce Dokumenty na Portalu klienta?
Jeśli wystawiłeś fakturę na Portalu klienta i chcesz żeby było ona widoczna w zakładce Dokumenty na portalu klienta musisz ją przekazać do dokumentów. Możesz tego dokonać z widoku danej faktury, wciskając przycisk „Przekaż do dokumentów” widoczny na pasku faktury po prawej stronie ekranu. Jeśli chcesz przekazać wiele dokumentów jednocześnie to na liście wszystkich faktur zaznacz je używając checkboxów, a następnie wciśnij przycisk „Akcje grupowe” i wybierz akcję „Przekaż do dokumentów”. Po zakończeniu się akcji faktury, które zostały przekazane do dokumentów otrzymają status Przekazano.

 

• Dlaczego wystawione przeze mnie faktury nie są widoczne w kancelarii?
Wystawione przez ciebie faktury będą widoczne w kancelarii dopiero wówczas, gdy będą przez Ciebie przekazane do dokumentów. Możesz tego dokonać z widoku danej faktury, wciskając przycisk „Przekaż do dokumentów” widoczny na pasku faktury po prawej stronie ekranu. Jeśli chcesz przekazać wiele dokumentów jednocześnie to na liście wszystkich faktur zaznacz je używając checkboxów, a następnie wciśnij przycisk „Akcje grupowe” i wybierz akcję „Przekaż do dokumentów”. Po zakończeniu się akcji faktury, które zostały przekazane do dokumentów otrzymają status "Przekazano".

• Co zrobić jeśli nie mam możliwości edycji faktury w Fakturowaniu?
W przypadku braku możliwości edycji faktury na portalu klienta w zakładce "Fakturowanie" może być spowodowanym tym, iż faktura ta została już przekazana do dokumentów. Taka faktura posiada status "Przekazano" i wówczas nie można jej edytować – można jedynie wystawić korektę do danej faktury.

• Dlaczego nie mogę przekazać faktury do kancelarii?
Przyczyną takiego stanu może być to, iż nie posiadasz uprawnień niezbędnych do wykonania takiej akcji. W takim przypadku skontaktuj się z administratorem portalu w swojej firmie albo z kancelarią w celu weryfikacji swoich uprawień.

• Jak mogę wprowadzić nowy numeru mojego rachunku bankowego?
Na portalu klienta nie ma możliwości wprowadzenia nowego rachunku bankowego, który będzie drukowany na wystawianych w portalu fakturach. Aby dokonać zmiany tego numeru musisz skontaktować się z pracownikiem kancelarii i poprosić go o dokonanie takiej zmiany. Jeśli masz więcej niż jeden rachunek bankowy możesz poprosić również o zaznaczenie któregoś z nich jako domyślnego numeru rachunku. Wówczas będzie się on automatycznie wyświetlał przy wystawianiu kolejnych faktur.

• Jak mogę dodać fakturę zakupową?
Fakturę zakupową możesz dodać wybierając na Portalu klienta zakładkę „Dodaj dokument”. Jak typ dokumentu wybierz „faktura zakupu vat”, wskaż z listy kontrahenta, którego faktura dotyczy. Jeśli takiego kontrahenta jeszcze nie miałeś, możesz go dodać wciskając znak”+” (plus) przy polu z kontrahentem. W okienku Opis możesz dodać bardziej szczegółowe informacje nt tej faktury. Możesz też dodać załącznik w postaci pliku w jednym z wielu dopuszczalnych przez TaxOrder formatów. Aby dodać załącznik poprzez wskazanie pliku zapisanego wcześniej na dysku wciśnij znak „+” (plus) widoczny po prawej stronie ekranu. Możesz dodać załącznik w postaci zdjęcia zrobionego przez kamerę laptopa/telefonu/tabletu wybierając ikonę z aparatem fotograficznym. Możesz też dodać załącznik poprzez przeciągnięcie pliku np. z maila w obszar zaznaczony na okresie z opisem „Przeciągnij pliki tutaj”. Po dodaniu załącznika wybierz przyciski „Zapisz i edytuj” lub „Zapisz i prześlij do kancelarii” w zależności od tego co chcesz dalej zrobić.

• Jak mogę dodać fakturę sprzedaży?
Fakturę sprzedaży wystawioną w innym niż TaxOrder programie możesz dodać wybierając na Portalu klienta zakładkę „Dodaj dokument”. Jak typ dokumentu wybierz „faktura sprzedaży vat”, wskaż z listy kontrahenta, którego faktura dotyczy. Jeśli takiego kontrahenta jeszcze nie miałeś, możesz go dodać wciskając znak ”+” (plus) przy polu z kontrahentem. W okienku Opis możesz dodać bardziej szczegółowe informacje nt. tej faktury. Możesz też dodać załącznik w postaci pliku w jednym z wielu dopuszczalnych przez TaxOrder formatów. Aby dodać załącznik poprzez wskazanie pliku zapisanego wcześniej na dysku wciśnij znak „+” (plus) widoczny po prawej stronie ekranu. Możesz dodać załącznik w postaci zdjęcia zrobionego przez kamerę laptopa wybierając ikonę z aparatem fotograficznym. Możesz też dodać załącznik poprzez przeciągnięcie pliku np. z maila w obszar zaznaczony na okresie z opisem „Przeciągnij pliki tutaj”. Po dodaniu załącznika wybierz przyciski „Zapisz i edytuj” lub „Zapisz i prześlij do kancelarii” w zależności od tego co chcesz dalej zrobić.
Możesz również wystawiać faktury sprzedaży w generatorze faktur znajdującym się na portalu klienta. Aby tego dokonać musisz skorzystać z zakładki Fakturowanie na Portalu klienta.

Masz pytanie? Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Marki - siedziba
ul. Kościuszki 43, 05-270 Marki

tel. (+48 22) 242 60 00
fax (+48 22) 242 60 01
biuro@sklodowscy.pl

godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek
8:00 - 18:00

Warszawa - oddział
ul. Poznańska 16/4, 00-680 Warszawa

tel. (+48 22) 242 61 80

godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek
8:00-16:00

Wołomin - oddział
ul. Przejazd 3/5, 05-200 Wołomin

tel. (+48 22) 242 61 50

godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek
8:00 - 17:00

 

Białystok - oddział
ul. Branickiego 17A, 15-085 Białystok

tel. (+48 85) 733 09 70

godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek
8:00 - 16:00